Контекстна реклама
Що це таке?
В основних пошукових системах є рекламні блоки, розміщені на сторінках з результатами пошуку по тим чи іншим запитам, це і є контекстна реклама - найефективніший вид інтернет реклами на сьогоднішній день.
В її основі лежить принцип відповідності змісту рекламного матеріалу змістом сайту, на якому розміщується даний матеріал.
Таким чином, контекстна реклама діє вибірково і відображається лише тим відвідувачам, інтереси яких збігаються з тематикою рекламованого товару або послуги, а, отже, є потенційними клієнтами.
Як це працює?
Для визначення відповідності рекламного матеріалу сторінці сайту використовується принцип ключових слів. Завдяки використанню такого принципу контекстна реклама є ідеальним посередником між інтересами рекламодавця і споживача, що використовує інтернет для пошуку інформації, що цікавить про товари або послуги.
При правильному проведенні, контекстна реклама, викликає набагато більший відгук відвідувачів, ніж інші види реклами в інтернеті, оголошення відображаються на перших місцях в результатах пошуку, ймовірність збігу інтересів рекламодавця і споживача максимальна.
Даний вид реклами - це можливість для рекламодавця показувати своє рекламне повідомлення максимально можливої зацікавленої цільової аудиторії, яка користується інтернетом.
Як правило, оголошення розміщуються не тільки в результатах пошуку, але і на сайтах-партнерах систем контекстної реклами, схожих по тематиці сайту рекламодавця.
Види контекстної реклами
На даний момент можна виділити такі основні види контекстної реклами:
Пошукова реклама - рекламні оголошення відображаються на сторінці результатів пошуку використовуваної пошукової системи, а тематика рекламних оголошень максимально відповідає сфері інтересу користувача, вираженої через пошуковий запит.
Тематична реклама - рекламний матеріал відображається на сторінках сайтів, відповідних тематиці рекламного матеріалу за змістом.
Скільки коштує така реклама?
Оплата знімається за кліки по оголошеннях або за покази оголошень, існує певна вартість кліка по слову або словосполученню, ціна залежить від рівня конкуренції. Не існує вимог до мінімального рівня витрат, Ви можете встановити граничну суму щоденних витрат на рекламу.
Для прикладу візьмемо рекламну кампанію, спрямовану на продажу покрівельних матеріалів:
Приблизний бюджет кампанії становив 6000 грн в місяць. При аналізі ключових слів і вартості було розраховане що за перебування рекламних оголошень на 1-й сторінці пошуку в GOOGLE в позиції 1-3 рекламних оголошень буде стягуватися 300 грн / добу, однак бюджет становив приблизно 200 грн / добу, для досягнення необхідного бюджету оголошення показувалися з 10 до 17 годин.
Виходячи з цього можемо сміливо стверджувати: не існує вимог до мінімального рівня витрат - однак існує вартість ключових слів для 1-ї сторінки пошуку і терміни показу рекламних оголошень, якими і регулюється бюджет.